Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 37

Thread: Read plzzz

  1. #1
    nemeziz is offline Member Frequent Poster
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    73

    Default Read plzzz

    im starting this to gather opinions kos im gonna buy a new 3d card soon and i wanted ur thougths about it: so what do think its the best 128 megabytes 3d card (128, not 256, nor 64 nor 32)

    YAY!! i finally got the signature right, now how do i add images below my nickname??

  2. #2
    Jyuu's Avatar
    Jyuu is offline Super Moderator Community Builder
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Toronto
    Posts
    6,689

    Default

    Go for nvidia cards. I'd reccomend a high-end 128MB card like a GeForce FX 5900. Don't bother considering the low-end cards, such as the GeForce FX 5200 since a high-end 64MB card would be better in that case.
    As for the manufacturer, try getting one made by ASUS or Sapphire. Add a Zalman cooler to it to increase performance.

  3. #3
    RRonaldo852 is offline Member Frequent Poster
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    66

    Default Re: Read plzzz

    Quote Originally Posted by nemeziz
    im starting this to gather opinions kos im gonna buy a new 3d card soon and i wanted ur thougths about it: so what do think its the best 128 megabytes 3d card (128, not 256, nor 64 nor 32)

    YAY!! i finally got the signature right, now how do i add images below my nickname??
    i have two recommend options for you...
    -if u are fan of nvidia, then go for NVIDIA GeForce FX 5600 Ultra (or perhaps 5900)
    -if u are fan of ati, then go for ATI Radeon 9500 Pro (although it beats 9600 Pro)

  4. #4
    Krozzfyre is offline Member Newbie
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Wales
    Posts
    30

    Default

    tip : if you have already gone through 3 cards, you probably have spent 300. Just save up for a good one rather than continuously updating
    Feed The Flame

  5. #5
    Vash is offline Senior Member Frequent Poster
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    ENGLAND
    Posts
    108

    Default

    Go for nvidia cards. I'd reccomend a high-end 128MB card like a GeForce FX 5900. Don't bother considering the low-end cards, such as the GeForce FX 5200 since a high-end 64MB card would be better in that case.
    As for the manufacturer, try getting one made by ASUS or Sapphire. Add a Zalman cooler to it to increase performance.
    um Sapphire is an ATI brand and lets not start ATI v GeForce here there is enough hostility as it is... and i have a Sapphire 9800 pro with 128mb ram which set me back $135 so it aint to costly and is a damm good card!
    Many people now the truth but few people understand it!

    Are you one of the many?

  6. #6
    Jyuu's Avatar
    Jyuu is offline Super Moderator Community Builder
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Toronto
    Posts
    6,689

    Default

    My friend has it too, and I agree that it's good.

  7. #7
    nemeziz is offline Member Frequent Poster
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    73

    Default

    Soooo. i was between Ati Radeon 9800 PRO or GeForce 5200, so guys what do u think?plz keep in mind price and quality, options and so on.

    BTW: a 128 video card like theese 2 can or can't run doom 3 properly?

    hows my signature?

  8. #8
    nemeziz is offline Member Frequent Poster
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    73

    Default

    Quote Originally Posted by Krozzfyre
    tip : if you have already gone through 3 cards, you probably have spent 300. Just save up for a good one rather than continuously updating
    Hell no! The only card i ever had was a Geforce MMX 440

  9. #9
    Vash is offline Senior Member Frequent Poster
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    ENGLAND
    Posts
    108

    Default

    yes the 9800 pro can run doom 3 hl2 and every other top spec game said to come out that i know off... tbh i dont know much about the 5200 because i stoped using gefore at the range of 2!
    Many people now the truth but few people understand it!

    Are you one of the many?

  10. #10
    RRonaldo852 is offline Member Frequent Poster
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    66

    Default

    Quote Originally Posted by nemeziz
    Soooo. i was between Ati Radeon 9800 PRO or GeForce 5200, so guys what do u think?plz keep in mind price and quality, options and so on.

    BTW: a 128 video card like theese 2 can or can't run doom 3 properly?

    hows my signature?
    go for 9800, u will be satisfied!

 

 
Page 1 of 4 123 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Powered by vBulletin® Version 4.2.0
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162