Search:

Type: Posts; User: halconfenix; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    24
    Views
    1,811

    im only interested in the future artifacts for...

    im only interested in the future artifacts for makie, akira, yuuna, and sayo....

    maybe sayo will get something to make her materialize at will without depending of a doll (or a robot XD)
  2. Replies
    54
    Views
    3,716

    then i come up (again) asking something..... ...

    then i come up (again) asking something.....

    is there an "all of the above (aka. 31-34)" option available???

    (you have to count mei and co. too)


    XD
  3. Replies
    54
    Views
    3,716

    true that.... i wish i could be in his place XP

    true that.... i wish i could be in his place

    XP
  4. Replies
    54
    Views
    3,716

    i cant decide between makie and yuuna *drools*...

    i cant decide between makie and yuuna

    *drools*

    maybe both?
  5. Replies
    51
    Views
    4,419

    yup... tamago is there... also tamago is one...

    yup... tamago is there...

    also tamago is one of the doodles that haruna drew the first time she tested her artifact
  6. Replies
    57
    Views
    4,838

    Poll: looks like anything goes fron now on XD...

    looks like anything goes fron now on XD...
  7. Replies
    57
    Views
    4,838

    Poll: shizuna-sensei.... that is really a...

    shizuna-sensei.... that is really a fanservice-related character... somesomehow...


    anyway

    i prefer bath scenes (akamatsu classic since love hina)

    but really is hard to choose, so far all i...
  8. Replies
    51
    Views
    4,419

    im goin to look for it... gonna take a while...

    im goin to look for it... gonna take a while though... much people and little time XD
  9. Replies
    51
    Views
    4,419

    i can imagine tht... (btw thx 98abaile for the...

    i can imagine tht... (btw thx 98abaile for the edit, i was in a rush tht day srry)

    i was checking this...



    and Yeah!!! thts Goku on chapter 88 but he´s hard to see because it is in pages 8-9...
  10. Replies
    51
    Views
    4,419

    ok maybe im lost here... T_T ill check again and...

    ok maybe im lost here... T_T ill check again and ill tell u

    XD



    (Double post...srry)

    ok i checked chapter 11 page 9 an tht is Ku fei... but tht is not the frame i was talkin about...
  11. Replies
    51
    Views
    4,419

    Thts right (srry) im still used to the other way...

    Thts right (srry) im still used to the other way T_T

    im gonna hve to re-read the entire negima story (specially the festival arc) i think i miss a lot there

    but i still cant find anything on...
  12. Replies
    51
    Views
    4,419

    btw... power ranger or mahora rangers...? ...

    btw... power ranger or mahora rangers...?

    apart from Baka rangers?

    XD

    Akamatzu-sensei is Nuts!
  13. Replies
    51
    Views
    4,419

    thats AWESOME!!! i didnt notice keitarou an...

    thats AWESOME!!!

    i didnt notice keitarou an shinobu at all!!!

    did any have found something like tht on the magic world arc? im lost there LOL

    and i repeat: if any of u found something else...
  14. Replies
    51
    Views
    4,419

    i think i hve found another cameo but its in a...

    i think i hve found another cameo but its in a 2-page pic so i dunno

    it´s in chapter 16 on pages 04-05 (btw im looking negima TL scans, i dont hve the originals XD) just where negi is on the train...
  15. Replies
    51
    Views
    4,419

    first of al excuseme for my bad mad english......

    first of al excuseme for my bad mad english...
    btw i dont remember wht chapter of the festival arc is but i´ve seen seta noriyasu in it, its just in the time when the tournament pleniminaries r...
  16. i dunno (a lot has happened recently)... we just...

    i dunno (a lot has happened recently)... we just have to wait
  17. Replies
    24
    Views
    6,562

    if that´s the case then someday... somehow there...

    if that´s the case then someday... somehow there will be a threesome of sorts between Kazu, Emily and Nakayama.
    if that happens then... OMG this is gonna be fun!
  18. Replies
    72
    Views
    6,412

    ow that's harsh.... i dont think Chiu-san would...

    ow that's harsh....
    i dont think Chiu-san would go that far but i think chaoswind is right, we haven't seen Chisame's true power yet.
  19. Replies
    72
    Views
    6,412

    only Chachamaru? .... and how the heck the...

    only Chachamaru? .... and how the heck the electronic mice showed that map to Chiu-san before running out of battery???
  20. Replies
    20
    Views
    2,698

    Hey but Think about it, the sky regalia has to...

    Hey but Think about it, the sky regalia has to exist and has to do something if not the story would be nothing but crap!
  21. Replies
    20
    Views
    2,698

    after a lot of research (re-reading) and...

    after a lot of research (re-reading) and internet-related sailing (^__^) i have this theory:

    If all regalias depends on wind to work and the most "pure" is the wind regalia "Baghram" then the sky...
  22. Replies
    2,036
    Views
    159,105

    Sticky: ohhh ok then. about before is that english is...

    ohhh ok then.
    about before is that english is not my natural language so i canīt speak very well and iīm to dahm newbie with the forums and i dont want to screw up here!

    anyway...
    thx you all...
  23. Replies
    2,036
    Views
    159,105

    Sticky: sorry for my bad manners... have you released...

    sorry for my bad manners... have you released already the finished scanlations? wher do i find them
    (i hope i dont get banned because of this)
  24. Replies
    125
    Views
    9,065

    'cause im some sort of a freak and i like good...

    'cause im some sort of a freak and i like good challenges my choises would be.....

    Asuna: Kick Ass!!!!
    Konoka: she can heal me anytime, aditionally i'm always hungry so...
    Setsuna: i always like...
  25. Replies
    41
    Views
    3,572

    did anyone have sora scans home page?

    did anyone have sora scans home page?
Results 1 to 25 of 26
Page 1 of 2 1 2
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Powered by vBulletin® Version 4.2.0
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79