Search:

Type: Posts; User: spiderio; Keyword(s):

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    80
    Views
    55,623

    Online viewing for chapter 180 by FO...

    Online viewing for chapter 180 by FO
    http://anip.homeunix.com:81/onlinereading/?path=Mahou%20Sensei%20Negima/Mahou%20Sensei%20Negima%20vol%20019/
  2. Replies
    6
    Views
    2,004

    English scan for 154 is out.. by someone ...

    English scan for 154 is out.. by someone

    http://anip.homeunix.com:81/onlinereading/?path=Suzuka/volume%20016/
  3. Replies
    11
    Views
    1,655

    who the author negima neo ??? ken akamatsu kah???

    who the author negima neo ???
    ken akamatsu kah???
  4. Replies
    36,640
    Views
    4,096,388

    Poll: cant open... is this wrong link???

    cant open...
    is this wrong link???
  5. Thread: zatch bell

    by spiderio
    Replies
    4
    Views
    825

    great link.... but i still cant find it the...

    great link....
    but i still cant find it the manga gash bell raw....
    anyone now??
  6. Replies
    120
    Views
    8,301

    chisame...is kinda like naru narusegawa...

    chisame...is kinda like naru narusegawa
    konoka.... super cute
    negi.....
    setsuna..... is kinda gundam wing zero "endlezz walzz"
    camoe ermine..... ero ermine....wakakakkakka
  7. Replies
    12
    Views
    4,983

    can somebody story about chap 160??? i cant read...

    can somebody story about chap 160???
    i cant read nihon leangue...
  8. Replies
    17
    Views
    17,410

    thx bro.... i like it... btw i cant download...

    thx bro.... i like it...

    btw i cant download from animepaper it's so damn confusing :(
  9. Replies
    27
    Views
    3,507

    Poll: more than that i think this manga will last...

    more than that

    i think this manga will last long because they silly relationship
    n the dishonest between the main char
  10. Replies
    254
    Views
    15,094

    Poll: hihiihihi.... it because i cant decided... it's...

    hihiihihi.... it because i cant decided...
    it's too complex :D

    huhuhuhu your imagination is to scary u know :D


    hueheuheuhue agreed :D
  11. Replies
    254
    Views
    15,094

    Poll: i choose kid meals... ^^

    i choose kid meals... ^^
  12. bwahahhahahahhaha yeah that would be cool :D

    bwahahhahahahhaha yeah that would be cool :D
  13. Thread: L's real name

    by spiderio
    Replies
    146
    Views
    37,052

    El Lawliet?? hmm i never thought that L's name...

    El Lawliet??

    hmm i never thought that L's name is so simple :p
  14. Replies
    231
    Views
    26,295

    Poll: i choose ichigo 100% because suzuka is too...

    i choose ichigo 100%
    because suzuka is too naif... :p
    n ichigo 100% is more enjoyable
  15. Replies
    1,313
    Views
    53,311

    Sticky: hi... this forums is ROCKSSS

    hi... this forums is ROCKSSS
  16. Replies
    26
    Views
    1,439

    bwahahahhaha so funny.... :D :D :D

    bwahahahhaha so funny.... :D :D :D
  17. not... i harima will became anime maker......

    not...

    i harima will became anime maker... animetor heuheuheuueue

    silly answer :(
  18. Replies
    68
    Views
    4,883

    hmm nice.. i think that mangaka should show the...

    hmm nice.. i think that mangaka should show the parent
  19. Replies
    140
    Views
    8,094

    Poll: Ya Ku Mo ! Ya Ku Mo ! Ya Ku Mo ! Ya Ku Mo ! Ya...

    Ya Ku Mo ! Ya Ku Mo ! Ya Ku Mo !
    Ya Ku Mo ! Ya Ku Mo ! Ya Ku Mo !
    Ya Ku Mo ! Ya Ku Mo ! Ya Ku Mo !
    Ya Ku Mo ! Ya Ku Mo ! Ya Ku Mo !
  20. Replies
    438
    Views
    19,435

    Poll: yakumoooooooooo indeed yakumo is the best

    yakumoooooooooo indeed

    yakumo is the best
  21. Replies
    17
    Views
    17,410

    spiderio.deviantart.com/gallery/?&offset=24 ...

    spiderio.deviantart.com/gallery/?&offset=24

    please comment my artworks.. suzuka wallpaper... tracing from manga
  22. Replies
    1
    Views
    607

    someone,please help me..........

    i'm looking for manga dear boys II , mr full swing (raw), paspport blue , ruler of the land.....

    anybody know,where the website???

    thx....
  23. Replies
    3
    Views
    1,270

    i wanna dear boys II !!! anybody know the web...

    i wanna dear boys II !!!
    anybody know the web link??
    i wanna download
  24. Replies
    36,640
    Views
    4,096,388

    Poll: Synopsis: Akitsuki Yamato, 15 years old, moved...

    Synopsis:
    Akitsuki Yamato, 15 years old, moved to Tokyo to enter high school. He’s now staying at the public bath house managed by his aunt! What was supposed to be the start of a normal life is now...
Results 1 to 24 of 24
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Powered by vBulletin® Version 4.2.0
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79