Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 33
  1. #1
    illusionlapse is offline Member Frequent Poster
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    73

    Default Is Sawachika Eri and Tosaka Rin's seiyuu the same person??

    I heard that their voice sounds kinda same. Could it be that they are both have the same seiyuu

  2. #2
    Kolox is offline Senior Member Community Builder
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Poland
    Posts
    6,718

    Default

    No, Eri is voiced by Yui Horie and Rin is voiced by Kana Ueda

  3. #3
    spynx is offline Senior Member Well Known
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    312

    Default

    but as i said on other threads japanese anime character has some kind of same look and built they have quite similarities usually youll see that there are phony tailed character or maybe blond hair, about them hmm i think hairstyle although they ahve different color and ribbon lol personality kinda same but eri more bitchy type XD about the voice yep kolox was right they are not the same ^^

  4. #4
    Kolox is offline Senior Member Community Builder
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Poland
    Posts
    6,718

    Default

    NO !! The goddess Rin has a hairstyle called 'two-side up' while Eri leaves her hair down or makes pigtails. Tenma and Rin in some manner have same idea of hairstyle, but Rin hairs are longer. Rin left her hair down in her sex scene with Shirou

  5. #5
    spynx is offline Senior Member Well Known
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    312

    Default

    wow i dont know about that where did you seen that kolox pls give me a link is it fate stay night manga?? i have only seen the anime never know there is a manga lol

    but sumehow they are common on anime character like asuka langley XD they have similarities

  6. #6
    kniteowl is offline Senior Member Always Around
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    The End of the World (NZ)
    Posts
    1,821

    Default

    i don't think it's from the manga... because from what I know the manga is on-going, it's most probably from the h-game... stop spoiling the visual novel for those of us who haven't played the game yet... lol... I'm assuming that pic is from the game anywayz... is it me or are you Rin obsessed Kolox?



  7. #7
    Kolox is offline Senior Member Community Builder
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Poland
    Posts
    6,718

    Default

    Play Fate/Stay Night: Realta Nua. It's great

    Maybe a little - she is one of my most favourite characters, but Shirou x Rin pair is priceless (the golden pair which won the holy grail war without a servant .. and damn that Archer is a bastard, to betray Rin that way - but that's for you to find out )

  8. #8
    spynx is offline Senior Member Well Known
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    312

    Default

    lol kolox if a FSN fanatic from hes previous post on SR theads ahhaha Fate/Stay Night: Realta Nua kk im going too look for it i hope its english because i cant read japanese XD and as i watched the anime i though it was good but i lost interest on it since bad ending lol shiro doesn't end up with rin XD i hope there are continuations for it ^^ it was just like they met at end and XD nothing happen or even development on them i like their pairing ^^
    Last edited by spynx; 09-05-2007 at 01:53 AM.

  9. #9
    Kolox is offline Senior Member Community Builder
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Poland
    Posts
    6,718

    Default

    ^Agreed - I hate the 'Fate' ending which involves Saber - the 'Unlimited Blade Works' ending (where Rin is main heroine) was far better and had plausible ending (I can spoil it on by PM), although 'Heavens Fall' with Sakura was also very good (Sakura, the strongest character in whole FSN, pity she wasn't shown in anime...).

  10. #10
    spynx is offline Senior Member Well Known
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    312

    Default

    sakura isnt she the violet hair girl which always cook for shiro she is on FSN anime
    omg kolox by me search of Fate/Stay Night: Realta Nua its japanese XD

 

 
Page 1 of 4 123 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Powered by vBulletin® Version 4.2.0
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162