Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 18 of 18
  1. #11
    Itchabod is offline Member Newbie
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    36

    Default

    Harima is very... stupid, that all I can say abouyt him.I've expected a reaction like "I'm leaving because I'm sad" as Harima did before but not the idea of Africa....

    But he's not gone at the moment, maybe something will happen.

  2. #12
    luisfcayo is offline Senior Member Regular
    Join Date
    May 2007
    Location
    California
    Posts
    162

    Default

    why is karasuma all fat at the end

  3. #13
    kniteowl is offline Senior Member Always Around
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    The End of the World (NZ)
    Posts
    1,821

    Default

    btw guys townsocks translation is out, if you guys didn't know yet

    lmao... harima is stupid for going to Angola... You can just tell it'll just back fire... Or nothing will happen and tenma will just ask him to stay like she asked him to stay in school.

    Is it just me? or Akira looks more cooler and kooler every single time I see her more and more. How many knives does she have? LMAO... man... oh I was careless I forgot the I need knife just in case I loose a knife that I need...

    by the way how is Karen gonna confess to Imadori on top of a cliff he can't climb? Is she gonna piggy bank him up there?
    Last edited by kniteowl; 09-03-2007 at 02:26 AM.



  4. #14
    Kyto1984 is offline Senior Member Regular
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Las Vegas BABY!
    Posts
    209

    Default

    Townsocks is already done? I haven't even found the raws yet. Oh well.

    Nara actually got a date for the walking festival? Oh my gawd hell just froze over.

    Catgirl, SEEDs two original stories written by me. Review them if you like what you see.

  5. #15
    larry is offline Senior Member Frequent Poster
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    116

    Default

    It's a wery funny chapter. Eri's expression on the last frame of 8th page is awesome .
    "Stupid hige" ))). In a spoiler it was't so funny.

  6. #16
    illusionlapse is offline Member Frequent Poster
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    73

    Default

    Stupid hige! LOL

  7. #17
    Styx Boatman is offline Junior Member Newbie
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    At the Geofront in the Philippines
    Posts
    15

    Default

    Quote Originally Posted by kniteowl View Post
    btw guys townsocks translation is out, if you guys didn't know yet

    lmao... harima is stupid for going to Angola... You can just tell it'll just back fire... Or nothing will happen and tenma will just ask him to stay like she asked him to stay in school.

    Is it just me? or Akira looks more cooler and kooler every single time I see her more and more. How many knives does she have? LMAO... man... oh I was careless I forgot the I need knife just in case I loose a knife that I need...
    If Harima does go to Angola it would be thoughtful of him if he would try to smuggle a diamond or to if he goers back to Japan....but would he be even be able to go there?

    Akira is one of the coolest and yet one of the most mysteriuos characters...I do hope we get to know more of her before the end of this series...which I hope is not too soon...
    NOVUS ORDO SAECLORUM

  8. #18
    vekou is offline Senior Member Well Known
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    A world created 5 minutes ago...
    Posts
    368

    Default

    haha, i feel my blood rushing, flag is starting it's move!! I can think of so many ways how this situation would continue for flag...

    i really hate megaupload now, can't download anything, now i have to save each picture from townsock's website for my collection...

 

 
Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Powered by vBulletin® Version 4.2.0
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162