Page 1 of 11 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 103
  1. #1
    black flash's Avatar
    black flash is offline Super Moderator Community Builder
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    London
    Posts
    3,079

    Cool Naruto Chapter 432

    Download
    Naruto Chapter 432
    Online View
    Naruto Chapter 432

    Nice Chapter great to see Shikaku acknowledge Naruto's level of strength. Naruto eyes shaw looked scary in the dark.
    Last edited by black flash; 01-22-2009 at 09:55 PM.

  2. #2
    krazykwasi is offline Senior Member Community Builder
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Houston, Tx babay!!!
    Posts
    3,637

    Default

    ^^Word. Time to feast our eyes.

    O damn.... Naruto's blasting fools left to right like if there paper. HELLZ YEA!! Hes busting out different variations of the rasengan left to right. He cant yet use The toad's Esophagus tech like Jiraiya did but i like his Improvisational of it... just go hide in a giant toad's mouth!!! I call that tech Darkness raper hands no jutsu. lol. Scary shit. he saw in the dark and everything with his frog eyes. That had to be the most epic kill of one of those Pein bodies.

    I wanna see how he fights his way outta this predicament, being out of SM an all.
    Last edited by krazykwasi; 01-22-2009 at 10:08 PM.

    "He is now declaring his words to the WORLD!"

  3. #3
    thirdfang is offline Senior Member Respected Member
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    450

    Default

    it slices, it dices, it blows up, it can grow bigger at a moments notice, AND it causes damage on a cellular level. ladies and gentlemen, the new and improved rasen shuriken.

    nice

  4. #4
    TheJaggid is offline Senior Member Long Time Member
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    your computer screen
    Posts
    822

    Default

    Damn, I thought Naruto's new jutsu would be completely new, but all it was was just an upgraded Rasenshuriken. Lol, just.

    That's two more Paths down, and just two to go. Now it's time for Naruto to show us exactly how he'll overcome Nature chakra gathering while moving, and it better be damnably cool.

    May those who accept their fate be granted happiness; to those who defy it, glory.

  5. #5
    irecinius is offline Senior Member Community Builder
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    FL
    Posts
    2,785

    Default

    Destructo disc!!!!!!

    LOL

    But I'm somewhat expecting him to go 3-4-9, tails...
    "Chile is a thin and tall country"

  6. #6
    krazykwasi is offline Senior Member Community Builder
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Houston, Tx babay!!!
    Posts
    3,637

    Default

    ^ O boy. If the Kyuubi somehow plays a part in this then i'm gonna have a hard attack due to pure excitement.
    Last edited by krazykwasi; 01-22-2009 at 10:23 PM.

    "He is now declaring his words to the WORLD!"

  7. #7
    black flash's Avatar
    black flash is offline Super Moderator Community Builder
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    London
    Posts
    3,079

    Default

    Quote Originally Posted by TheJaggid View Post
    Damn, I thought Naruto's new jutsu would be completely new, but all it was was just an upgraded Rasenshuriken. Lol, just.

    That's two more Paths down, and just two to go. Now it's time for Naruto to show us exactly how he'll overcome Nature chakra gathering while moving, and it better be damnably cool.
    Did you seriously think we where gonna get a new jutsu other then a complete Rasen Shuriken. Lol


    Quote Originally Posted by irecinius View Post
    Destructo disc!!!!!!

    LOL

    But I'm somewhat expecting him to go 3-4-9, tails...
    Can Naruto even use more then 4 tails with out the other half of the Kyuubi chakra.

  8. #8
    Nevermore135 is offline Member Frequent Poster
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    68

    Default

    Well I guess the only problem with the Rasenshuriken now is how much chakra it saps from him, which only makes sense for an S-rank technique.

    When they say it expands, do they mean the disk's diameter, the sphere's diameter, or both?

    Lol at Animal Path bouncing around Bunta's mouth!

    So does the Rasengan actually emit light? That's what the picture implies.

    I guess the only ones left are God Pain, Resurrecting Pain, and the real Pain.

  9. #9
    RastaNate is offline Senior Member Respected Member
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    413

    Default

    What happened in that frogs mouth. Did he rape her?

  10. #10
    Bledge is offline Senior Member Long Time Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Toulouse, France
    Posts
    736

    Default

    Quote Originally Posted by Nevermore135 View Post
    I guess the only ones left are God Pain, Resurrecting Pain, and the real Pain.
    Two paths remain, right? One has been killed when Naruto arrived, one has been killed with Frog Katas last chapter, one has been killed (sliced in two ) by Rasenshuriken. And one has been double-rasenganed in Bunta's mouth.
    By real Pain, you mean the one controlling at distance the other bodies, I guess.

    Like krazykwasi, I'd like to see Kyubi's Naruto mode. He really is drained. Either he can collect Nature energy again, or he fights the rest all by himself with what he has (Kyubi or anything else).
    I think it's time for other teams to show up: team Gai and the team send by the Raikage.

 

 
Page 1 of 11 123 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Powered by vBulletin® Version 4.2.0
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79