Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 34
  1. #11
    Big Boy Travis is offline Member Newbie
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    31

    Default

    Here's your answer:
    Chop Suey, if it were between those two.
    Un Not Une

  2. #12
    BoltBlader is offline Senior Member Well Known
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    397

    Default

    Quote Originally Posted by Punk_Arteest
    Chop Suey or BYOB would be my favs. xP Toxicity is good too..
    amen

  3. #13
    guitoorbenchi is offline Senior Member Well Known
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    362

    Default

    Spiders

  4. #14
    revilo_twist is offline Junior Member Newbie
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    NZ
    Posts
    11

    Default

    Prison song would be one of them. I only need to hear that first dramatic *boomph* to be extremely happy.

    Oh and sugar cracks me up, that song is great. Some of their new stuff anoys me, its like they try to cram as many words as they can into one song...although they did it before it was somehow easier to listen to

  5. #15
    animeotaku228 is offline Junior Member Newbie
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    18

    Default

    P.L.U.C.K !!!!... and war? .... and Kill Rock n roll..... Science >.> too many!!! Their music is always different, in a great way, ya never really know what to expect, except for the fact that it will kick ass o_____o

  6. #16
    Madi-chan's Avatar
    Madi-chan is offline Senior Member Always Around
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Texas
    Posts
    1,380

    Default

    OMG! P.L.U.C.K. was awsome!!!! I never understood why people liked B.Y.O.B. or why that of all songs was on the radio. That song seems pointless to me.

  7. #17
    animeotaku228 is offline Junior Member Newbie
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    18

    Default

    B.Y.O.B...well I like the song, but for the radio portion.. I dunno, cuz I mean here in IL, when 94.7 the zone was still up the took more then a minuite off of it, but I was listening to a stream from Florida to hear Hypnotize before they played it here n.n;;;; and there only censored out the swear words.. soo I still can't say I really like the radio edit. As for the song, I think it's a great song... but their choice of publishing, and how the wanting to bring the song to the public made it way to overrated. I mean I'm sadly a sophmore in school but I mean I've loves System since 99' suprisngly cuz of my kick ass cousin n.n so I mean it hurts to see people that don't really like the band as people listening, but just for a song thats way too popular for its own good. Though I dont really think of System any less for it, but I can understand that they wanted to get their music out more... but it gets to complicated for me to explain how I feel about it and I already typed alot >.>

  8. #18
    Gvaz is offline Senior Member Always Around
    Join Date
    May 2005
    Location
    On my bed, usually sleeping
    Posts
    1,039

    Default

    is pluck that new song thats being circulated on the radio?

    BTW, *hug* yay! madi's back!

  9. #19
    Madi-chan's Avatar
    Madi-chan is offline Senior Member Always Around
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Texas
    Posts
    1,380

    Default

    Quote Originally Posted by Gvaz
    is pluck that new song thats being circulated on the radio?

    BTW, *hug* yay! madi's back!
    (I decided this site is fine with me as long as I don't venture into the Chit Chat section.)
    And P.L.U.C.K. is NOT new! It's a song from their 1st CD!

  10. #20
    animeotaku228 is offline Junior Member Newbie
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    18

    Default

    Lol! >.> anyone see what I mean or am I misunderstood lol <.< P.L.U.C.K being a new song is like -insert random clever remark-....n.n I'm smart? lol

 

 
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Powered by vBulletin® Version 4.2.0
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162