Page 13 of 42 FirstFirst ... 3111213141523 ... LastLast
Results 121 to 130 of 419
  1. #121
    eyeshieldfan11 is offline Junior Member Newbie
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    12

    Default

    Darn it, I haven't watched Heroes in ages.

  2. #122
    death incarnate is offline Senior Member Always Around
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    pg county
    Posts
    1,331

    Default

    hiro kills ando. wtf. anyway there are too many plot holes now but i still like the series overall. loved the hiro and adam routine. oh yeah, whatever happened to the muscle mimic girl? wasn't she suppose to become a superhero. and suresh is spiderman all of a sudden, though we already knew that but what's up with all that nasty goo?
    Last edited by death incarnate; 10-13-2008 at 06:18 PM. Reason: wtf right? wtf

  3. #123
    FantasyStrike is offline Senior Member Always Around
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    In a IceBox
    Posts
    1,096

    Default

    Quote Originally Posted by death incarnate View Post
    hiro kills ando. wtf. anyway there are too many plot holes now but i still like the series overall. loved the hiro and adam routine.
    Now we know why Ando kills Hiro.

  4. #124
    death incarnate is offline Senior Member Always Around
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    pg county
    Posts
    1,331

    Default

    but that's too much of a plot hole because the reason future hiro in the first season came back in time was to save ando. hopefully hiro has a plan to save ando or maybe it was all an act which i'm hoping. hiro needs a partner, someone to keep him in line and do things that hiro can't do, at least that was ando's original purpose. btw how was nathan healed if linderman is simply a figment of his imagination?
    Last edited by death incarnate; 10-13-2008 at 06:48 PM. Reason: how did he get healed?

  5. #125
    Hadou-kou is offline Senior Member Respected Member
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    534

    Default

    But Hiro can go back in time or Claire's blood could bring back Ando. It might be the catalyst for him to gain powers of his own. I kinda wished that guy with the vortex powers didn't just kill himself (Cause I wanted Sylar to become murderous again and take his power).

  6. #126
    death incarnate is offline Senior Member Always Around
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    pg county
    Posts
    1,331

    Default

    yeah, the vortex guy was a wasted character in my opinion. i guess the point of him was that not all level 5 people were bad. i don't think hiro knows that claire or adam' blood could heal. and i keep wondering why he didn't freeze time or go back and search for adam that way. oh yeah that's right hiro said he would never go to the past ever again, though that may kind of be smart but kind of stupid at the same time.

  7. #127
    Hadou-kou is offline Senior Member Respected Member
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    534

    Default

    Quote Originally Posted by death incarnate View Post
    yeah, the vortex guy was a wasted character in my opinion. i guess the point of him was that not all level 5 people were bad. i don't think hiro knows that claire or adam' blood could heal. and i keep wondering why he didn't freeze time or go back and search for adam that way. oh yeah that's right hiro said he would never go to the past ever again, though that may kind of be smart but kind of stupid at the same time.
    Yeah, I doubt Hiro knows about Claire's blood either. However, that could just be the beginning towards him becoming badass Hiro from the future. Wondering about the Matt/Daphne relationship. Now they're both looking for each other, but for different reasons and The Pupper Man just look plain nasty. Have to admit though, if I had his powers, I would probably try to sneak a kiss on Meredith (She's kinda hot.....no pun intended).

  8. #128
    death incarnate is offline Senior Member Always Around
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    pg county
    Posts
    1,331

    Default

    as much as i want hiro to become more like future hiro, it doesn't look like that will be happening because when he went into the future he wasn't as badass. i also just noticed that people in the future have a habit of dying in the future such as future hiro and peter.

  9. #129
    Hadou-kou is offline Senior Member Respected Member
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    534

    Default

    Quote Originally Posted by death incarnate View Post
    as much as i want hiro to become more like future hiro, it doesn't look like that will be happening because when he went into the future he wasn't as badass. i also just noticed that people in the future have a habit of dying in the future such as future hiro and peter.
    Either way, a hero always dies, just that the last future scenario had at least six or seven known heroes killed, not to mention all of the other people that gained powers through the formula. And for some reason, they always die in some nuclear explosion, never something like Maya's power spreading or something subtle in general. If you have to go out, you go out with a bang.

    Another thing I sorta realized. Those lesions from Mohinder's back are shaped like roaches. Might be seeing more than I should, but I just find that interesting.

  10. #130
    dna2playboy is offline Senior Member Community Builder
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    waboomafoof
    Posts
    2,619

    Default

    Quote Originally Posted by death incarnate View Post
    but that's too much of a plot hole because the reason future hiro in the first season came back in time was to save ando. hopefully hiro has a plan to save ando or maybe it was all an act which i'm hoping. hiro needs a partner, someone to keep him in line and do things that hiro can't do, at least that was ando's original purpose. btw how was nathan healed if linderman is simply a figment of his imagination?
    Every time someone knows what the future is, the future can be changed. So season 1's future hiro doesn't have to be the same as season 2's or 3's.


 

 
Page 13 of 42 FirstFirst ... 3111213141523 ... LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Powered by vBulletin® Version 4.2.0
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79