Conversation Between StealDragon and morten

22 Visitor Messages

Page 1 of 3 123 LastLast
  1. Okay. Just thought you don't have time anymore.
    I'm gonna try to finish the rest myself... shit happens.
    Check the Off-topic Crew social group by time...
  2. Yeah im checking from my school computer lab. Sorry man, I quit then. Maybe I'll come back to scanlating when I have a new computer. See you 'round the forums.
  3. Back regular?
    I give you time till monday then you're fired.
  4. The good news: Just got the last translation of HEN vol8, finally I can end this and turn to new projects...

    The bad news: I deleted the folder of the rest of HEN vol7 that i send you before my holiday. If you don't have that anymore, we're pretty fucked...

    Hope your situation stabilizes next week...
  5. Just checked HEN releases on baka. EMS released up till chapter 70 of HEN. I hope you can release volume 7 till friday so we can break their neck just a little bit more...
  6. Yeah. Some people actually thought that it was you... xD

    Nah though he's on a week long "vacation" because we cant "ship him to boarding school in Micronesia" permanently. Violates ethics, ya know? I guess yeah you werent here when I got promoted... I got a couple of forums under my grasp right now.
  7. I saw some pics on the cosplay thread. Is he our new clown?

    And I see that you are in charge for CC now, too. Guess you had the most fun with him...
    People like that are good for some lols... CC seemed quite active while I wasn't around. A lot of anon threads...
  8. 4n0n...thats all I'm saying.
  9. Tell me. Some new e-drama? Jyuu finally demodded and permabanned?!

    Good to know that you're working on my baby. You had all those chapters I made early bunkered for yourself eh?
  10. Shit that was quick. Hope you enjoyed yourself.

    Nah I'm almost done. I started the day you left but I didn't do anything this last week. I should be done in a couple of days two or three at the most, cuz I move back to school on Monday. Its good. Glad to have you back, you missed some crazy shit on the forum...
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 22
Page 1 of 3 123 LastLast
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Powered by vBulletin® Version 4.2.0
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162