Page 1 of 6 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 52

Thread: WTF at 198.

  1. #1
    AKofC is offline Senior Member Community Builder
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    2,680

    Default WTF at 198.

    So I got around to reading it. RAW mind you. Anyway, that was just disturbing. Funny, yet disturbing. Someone's going to be missing his gonads come 199.

  2. #2
    Tetsumaru is offline Senior Member Well Known
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Jönköping, Sweden
    Posts
    372

    Default

    well its already translated thanks to denverman http://denverman333.free.fr/eng/Gantz_Chapter_198[Kaixokaixo].zip
    but damn yea that was funny! heh hes not just gonna be mission only those

  3. #3
    Diedrupo is offline Member Newbie
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    35

    Default

    yeah 198 is hilarious.
    i didn't except inaba to bit it so quickly, and in such an amazing way. Leave it to Oku to do the unexpected.

  4. #4
    blablajack is offline Junior Member Newbie
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    19

    Default

    i think that something pretty gore is going to happen in the first pages of the 199 ^^

  5. #5
    Moogle Stiltzkin is offline Senior Member Frequent Poster
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    99

    Default

    What a hentai.

    That guy was so shock he was humping the wrong person LOL!

    Is it just me or was 1 of the other guys behind Reika wanking looking at the clone ECCHI!

  6. #6
    vaisaga is offline Junior Member Newbie
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    13

    Default

    denverman you are the man
    fast shooter
    keep on man

  7. #7
    Natsumi is offline Member Frequent Poster
    Join Date
    May 2005
    Posts
    55

    Default

    I'm glad it was the wrong girl. I don't want Reika to make love to anyone but Kei.

  8. #8
    skethee2 is offline Member Frequent Poster
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    41

    Default

    lolll that was sooo funny
    Inaba sooooooo deserved it :P
    now he is sooo embarassed

  9. #9
    Gaban is offline Senior Member Frequent Poster
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    127

    Default Re: WTF at 198.

    Quote Originally Posted by AKofC
    So I got around to reading it. RAW mind you. Anyway, that was just disturbing. Funny, yet disturbing. Someone's going to be missing his gonads come 199.
    Oh man, you are such a spoiler...
    Kane is a prince....

  10. #10
    brassmonkey is offline Senior Member Frequent Poster
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Singapore
    Posts
    124

    Default

    Quote Originally Posted by skethee2
    lolll that was sooo funny
    Inaba sooooooo deserved it :P
    now he is sooo embarassed
    super turned off would be the right word
    Doing the right thing at the wrong time = Mistake.

    Doing the wrong thing at the right time = Big mistake.

    Doing the wrong thing at the wrong time = Disaster.

 

 
Page 1 of 6 123 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Powered by vBulletin® Version 4.2.0
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162