Page 2 of 18 FirstFirst 123412 ... LastLast
Results 11 to 20 of 171
  1. #11
    ragnarok_moogle is offline Senior Member Respected Member
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    505

    Default

    its too hard to say. people don't exactly act themselves when they're on the internet.

  2. #12
    Sherman is offline Senior Member Always Around
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Tokyo
    Posts
    2,227

    Default

    I'm gonna guess you're one of those guys who kinda misses the point alot of the time.

  3. #13
    ragnarok_moogle is offline Senior Member Respected Member
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    505

    Default

    hahah you got it! i just read the first post.

  4. #14
    Digital_Eon's Avatar
    Digital_Eon is offline Super Moderator Community Builder
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Kya~nada
    Posts
    17,429

    Default

    Sherman seems like an ordinary guy who works well, has a decent amount of friends, and isn't overly weird except for occasional incidents, possibly when drunk. Generally ordinary. o_o In a good way.
    ~Digital_Eon~




  5. #15
    StealDragon's Avatar
    StealDragon is offline Super Moderator Community Builder
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    NCC-1701
    Posts
    13,412

    Default

    dont wanna seem like im spamming but the Ultimate Personality Thread could come in handy here guys =]


    I'd like to die with the songs I love stuck in my head. I hope to make the most of these hollow bones we become.
    I raise a toast to the the souls that sang all along. I've been gathering friends to just to make some sounds,
    before the ship goes down, I've been making amends by making the rounds before the whole world ends


    [Chit Chat Specific Forum Rules] // Last Update - Friday March 13, 2009

  6. #16
    deuce22 is offline Senior Member Community Builder
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    4,146

    Default

    Quote Originally Posted by StealDragon View Post
    dont wanna seem like im spamming but the Ultimate Personality Thread could come in handy here guys =]
    thats like the 2nd time u said that, now i'm more curious to wat that is.

    and @ sherman, i meant the long distance relationship thread....ahaha. my bads man.


  7. #17
    Digital_Eon's Avatar
    Digital_Eon is offline Super Moderator Community Builder
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Kya~nada
    Posts
    17,429

    Default

    Quote Originally Posted by StealDragon View Post
    dont wanna seem like im spamming but the Ultimate Personality Thread could come in handy here guys =]
    I was thinking of reviving it, but.... well, your thread - you necro it! It's been a year since it was posted in, and I'm not exaggerating! =P And yes, I did have a look, I took the test and there's really no change in my personality. o_o
    ~Digital_Eon~




  8. #18
    StealDragon's Avatar
    StealDragon is offline Super Moderator Community Builder
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    NCC-1701
    Posts
    13,412

    Default

    I think ill just remake the thread, i wanna see if my results changed any... but damn thats a long ass test though... =\


    I'd like to die with the songs I love stuck in my head. I hope to make the most of these hollow bones we become.
    I raise a toast to the the souls that sang all along. I've been gathering friends to just to make some sounds,
    before the ship goes down, I've been making amends by making the rounds before the whole world ends


    [Chit Chat Specific Forum Rules] // Last Update - Friday March 13, 2009

  9. #19
    vphamv is offline Senior Member Community Builder
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    3,189

    Default

    Quote Originally Posted by StealDragon View Post
    I think ill just remake the thread, i wanna see if my results changed any... but damn thats a long ass test though... =\
    well, i was planning on necroing that thread after you mentioned it, but i wasnt sure what kind of reaction i would have gotten if i did. i know people who necro threads usually arent liked. plus people started posting so i was like ehh.

  10. #20
    silverwmoon is offline Senior Member Always Around
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    in my bed, sleeping
    Posts
    1,941

    Default

    go with the flow kinda guy a little.. my basis is that you will go with the topic of the current discussion and make no attempt to get back on topic, adn wil often carry on with such a convo, unperturbed. Also a little talkative once on a role with friends, and enjoys just being silly and hanging with friends..


    look! I related the current discussion AND the topic :P kinda
    Quote Originally Posted by coolerimmortal
    You come off like a slacker type to me. Can't say much more, since I'm not too familiar with your posts.
    hmm I don't know.. I am.. but more of a procrastinator I think.. not sure ask Kaom =S

 

 
Page 2 of 18 FirstFirst 123412 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Powered by vBulletin® Version 4.2.0
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162