Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 28
  1. #11
    DBeRsErK is offline Senior Member Well Known
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Maltese living in Luxembourg
    Posts
    270

    Default

    laughing out fuckin loud. lofl
    read out fuckin loud. rofl??

  2. #12
    Schiljo is offline Senior Member Long Time Member
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Heaven or hell
    Posts
    830

    Default

    Quote Originally Posted by DBeRsErK View Post
    laughing out fuckin loud. lofl
    read out fuckin loud. rofl??
    rolling on the floor laughing

    lol weird definition there

  3. #13
    DBeRsErK is offline Senior Member Well Known
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Maltese living in Luxembourg
    Posts
    270

    Default

    yeah i prefer lofl. dont use rofl so always forget the meanings.
    i usually use lol for conversations and lofl for internet. damn i miss the old talk. i used to talk with my girlfriend with the et voice codes. i used to go like v51 or v52 LOL those where the times. back to the subject though.... ok never mind

  4. #14
    Aikido is offline Senior Member Community Builder
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    2,658

    Default

    lol. 4chan hero much?

    must be copypasta

  5. #15
    DBeRsErK is offline Senior Member Well Known
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Maltese living in Luxembourg
    Posts
    270

    Default

    i think thread has died from original. why does my english suck so much on stoptazmo?

  6. #16
    Schiljo is offline Senior Member Long Time Member
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Heaven or hell
    Posts
    830

    Default

    Quote Originally Posted by DBeRsErK View Post
    yeah i prefer lofl. dont use rofl so always forget the meanings.
    i usually use lol for conversations and lofl for internet. damn i miss the old talk. i used to talk with my girlfriend with the et voice codes. i used to go like v51 or v52 LOL those where the times. back to the subject though.... ok never mind
    ET <3 baby

    I still love that game and have it installed in case i want to play a bit pwning folk. ^^

  7. #17
    DBeRsErK is offline Senior Member Well Known
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Maltese living in Luxembourg
    Posts
    270

    Default

    i used to play it 24/7 ok maybe not 24/7 make it 18/7 i have 3 copies on dvd's and 2 on my pc and one on my sisters pc in malta just in case. but i havent played in too long. and nowadays most people shifted over to cod... which is a good game but nowhere near half the fun of et. bf1942 mp was also really good but it was too much fun and not really a good game

  8. #18
    mystic_guard_sinoel is offline Senior Member Community Builder
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    The 14th Moon
    Posts
    5,234

    Default

    That's not real. There's more chance of Issalroc becoming a mod then that being real.


  9. #19
    DBeRsErK is offline Senior Member Well Known
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Maltese living in Luxembourg
    Posts
    270

    Default

    famous quote : reality is stranger then fiction

  10. #20
    StealDragon's Avatar
    StealDragon is offline Super Moderator Community Builder
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    NCC-1701
    Posts
    13,417

    Default

    Quote Originally Posted by Jakko View Post
    You realize it's a joke, right?

    No PD ever puts 5 detectives on this... and using "their high tech machines?" Gimme a break.
    Uh yeah, with resources like say... Google.. out there or the simple action of jsut asking one of the kids friends I find it impossible to believe that they can't figure that out. The message is still funny though. Parents and most adults are wildly bewildered by the internet...


    I'd like to die with the songs I love stuck in my head. I hope to make the most of these hollow bones we become.
    I raise a toast to the the souls that sang all along. I've been gathering friends to just to make some sounds,
    before the ship goes down, I've been making amends by making the rounds before the whole world ends


    [Chit Chat Specific Forum Rules] // Last Update - Friday March 13, 2009

 

 
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Powered by vBulletin® Version 4.2.0
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79