Page 5 of 10 FirstFirst ... 34567 ... LastLast
Results 41 to 50 of 91
  1. #41
    HeyITZthatFC is offline Senior Member Regular
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    210

    Default

    Meh, I was close. Would've liked to see my crow idea more though lol

  2. #42
    krazykwasi is offline Senior Member Community Builder
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Houston, Tx babay!!!
    Posts
    3,597

    Default

    I think his release is somewhat disappointing because if he really IS a vaste lorde then he wouldn't be that animalistic and would look more of a regular..... human?? That that black rain shit REALLY pissed me off. GOD IN STILL PISSED. w/e

    "He is now declaring his words to the WORLD!"

  3. #43
    irecinius is offline Senior Member Community Builder
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    FL
    Posts
    2,785

    Default

    ulquiorra release is cool..
    Succubus like people are cool in general!!

    Female do get mega extra brownie points tho


    "Kibe" could put a little more effort on the manga, 2/3 of it, is basicaly nothing/filler..

    Flow is all messed up, Ulquiorra released, went for the kill.. then he should've followed that action.. not freakin stop and start talking about the weather~
    "Chile is a thin and tall country"

  4. #44
    Deathbringerpt is offline Senior Member Always Around
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    1,175

    Default

    Jesus, the scanning quality of this week´s chapter is fucking shit and the fact that Kubo focuses so much on black this week doesn´t really help. The page where we´re supposed to see Ulquiorra´s wings sprout in the middle of the night was completely lost with the shitty quality of the scans.

    The black rain after the release was fucking badass though, it really added atmosphere to the demonic release, which is nice, not the best but still cool looking.

    And it´s almost funny in how deluded Ludbone is.

    Here's to hoping Ulquiorra doesn't abandon being the "eye guy" and actually has a power other than speed and sharp forearms.
    Same here, Ichigo´s fight tend to be the most boring even if the unreleased fight so far wasn´t so bad but ireally don´t want to see Grimmjaw vs Ichigo mark 2.

    Terrible pacing too, seems we´re back to that again...even if this time it was to set up the "dark" mood.
    Last edited by Deathbringerpt; 02-13-2009 at 02:03 PM.

  5. #45
    StealDragon's Avatar
    StealDragon is offline Super Moderator Community Builder
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    NCC-1701
    Posts
    13,425

    Default

    These espada releases are getting lamer and lamer. The other weaker arrancar had much more awesome releases. Nnoitora, Zommari, Grimmjow... theyre just so boring, way too humanoid for my tastes. I mean for fucks sake all he gained was a foot of hair and some wings?! He even kept the damn clothes he was wearing before.


    I'd like to die with the songs I love stuck in my head. I hope to make the most of these hollow bones we become.
    I raise a toast to the the souls that sang all along. I've been gathering friends to just to make some sounds,
    before the ship goes down, I've been making amends by making the rounds before the whole world ends


    [Chit Chat Specific Forum Rules] // Last Update - Friday March 13, 2009

  6. #46
    Azrael_13 is offline Senior Member Well Known
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    311

    Default

    Aren't they supposed to be more human the higher ranked they are? Stark is going to be virtually unchanged in appearance when he releases.

  7. #47
    chinsee is offline Senior Member Long Time Member
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    764

    Default

    Quote Originally Posted by krazykwasi View Post
    Youi just figure that out?? Compared to Naruto and OP, Bleach doesn't make sense.. Oda prob realizes that he has to stretch this shit out for a while but this arc is pretty much over. Naruto and OP have plans for the far off future. Bleach just seems short term and spontanious imho. I like the man's art work but this chap was a waste.

    bleach is done by Kubo tite, seriously you always refer to him as either kishi or oda...

  8. #48
    Ziazca is offline Senior Member Long Time Member
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    an overpacked prison
    Posts
    945

    Default

    How dare you confuse the ever-awesome Oda to the not-awesome-anymore Kubo! :P

  9. #49
    BlueDemon is offline Senior Member Community Builder
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Germany
    Posts
    5,287

    Default

    Quote Originally Posted by StealDragon View Post
    These espada releases are getting lamer and lamer. The other weaker arrancar had much more awesome releases. Nnoitora, Zommari, Grimmjow... theyre just so boring, way too humanoid for my tastes. I mean for fucks sake all he gained was a foot of hair and some wings?! He even kept the damn clothes he was wearing before.
    Well,that´s to show the power they have....The more human,the more powerful they get (->Vastolordes reference...)

    @ krazy: It was a waste of pages,for real now - he only showed us a bat wing on one page -.-"

    I hope Kubo will fucking end this shit and get serious damn it!

  10. #50
    Krizomet is offline Senior Member Regular
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Philippines
    Posts
    242

    Default

    Ulqui's release is way too awesome. That scares Ichigo *lol* Ah Rukia's having a hard time.. I wonder if she has another shikai release. *excited*

 

 
Page 5 of 10 FirstFirst ... 34567 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Powered by vBulletin® Version 4.2.0
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79