Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 20
  1. #1
    laggerdie is offline Junior Member Newbie
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    1

    Default Canadian Bashing

    There are an amount of things I want to say. First things first my opinion on tazmo. The guy was smart, he knew people would pay for awesome prizes, and of course anime so he went with it. It does not matter how he uses it. The site stays up doesn't it? Most of the people who pay are people who either don't have the resources or are too lazy to get it any other way. I for one seriouisly don't care how he uses his money. I do care about how u switch around, and twist his words to make him look bad. Number 2) Canada bashing, I am absolutely pissed off at all the Canada bashing here. Canada is just a country. Country's are artificial. They don't matter they are just names for places. By bashing Canada u bash the us why? Because the us is right next to canada. Don't think canadians are little push overs, maybe our stupid ass politicians are but most if not all of us are not. I for one am really good at bashing americans, but i don't. Theres a little something called self-control. I fear that none of you hear have that. (By All of you i mean all that post in this thread excluding me). You spend time and money to bash someone? Are you maniacly sad? If I had money like this I would try to use his idea, and try to make a success out of it. Exploit other's discoveries, but nooooooooooooooo you people just sit in front of your computer's with ur mcfries,and ur mcjobs all day bashing someone who doesn't give a shit about your existance. OH yeah i checked with my local law enforcement and what ur doing is illegal haha. I'm not doing anything, but the owner of this webbie, and associates are skating on extra thin ice. I also know from experience that webhosts, don't approve of sites that try to harm another. (you guys are doing intellectually though ur unsuccessful). OH yeah as for porn I bet half of you watch that shit so stop complaining. I'm religious so i don't take part in such mayavadic activities. Ban me if you must, but hear this If i were tazmo I would try to annihilate you. He isn't you obviously know where I am going with this. In my post I realize that there is no unity, misspellings, and no punctuations. Forgive me for that lol it's late at night, and i'm falling asleep.

  2. #2
    Vash7ehStampede is offline Senior Member Respected Member
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Between the Wasteland and Sky
    Posts
    577

    Default Re: Canadian Bashing

    Quote Originally Posted by laggerdie
    By bashing Canada u bash the us why? Because the us is right next to canada.
    So if I stand next to AKofC and call him an idiot, therefore I'm an idiot because I'm right next to him?

    Theres a little something called self-control. I fear that none of you hear have that.
    There's a little something called sarcasm. I fear that you cannot detect that.

    (By All of you i mean all that post in this thread excluding me).
    I reject your reality and substitute my own.
    By the way, you never said "all of you".

    If I had money like this I would try to use his idea, and try to make a success out of it. Exploit other's discoveries, but nooooooooooooooo you people just sit in front of your computer's with ur mcfries,and ur mcjobs all day bashing someone who doesn't give a shit about your existance.
    As opposed to you, sitting in front of your computer with no food and bashing people because they bash others, completely oblivious to the irony of it all.

    OH yeah i checked with my local law enforcement and what ur doing is illegal haha. I'm not doing anything, but the owner of this webbie, and associates are skating on extra thin ice.
    Please post a copy of the statement, signed by your local law enforcement officer, asserting the illegality of all actions on this website.

    OH yeah as for porn I bet half of you watch that shit so stop complaining. I'm religious so i don't take part in such mayavadic activities.
    *bullshit detector bursts into flame*
    DAMMIT, I lost another one!

    In my post I realize that there is no unity, misspellings, and no punctuations. Forgive me for that lol it's late at night, and i'm falling asleep.
    Because of course, all those periods do not count as punctuations [sic].
    You are forgiven... what the hell? Did you just insert "lol" randomly into a sentence? Blasphemy.
    I'm not here much, but if you have anything to say to me about Tazmo, you're either (a) fanatical, or (b) wrong. If not, we can be friends. Except you, Martyr. We can never be friends.

  3. #3
    martyr3810's Avatar
    martyr3810 is offline Banned Community Builder
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    An Unmarked Grave
    Posts
    3,073

    Default

    *sniff* Oh my god I'm so proud... Someone lock and sticky this is as an example of how to respond to idiotic posts please?

    Vash so... well.... done.....

  4. #4
    shinigamiX is offline Senior Member Well Known
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    379

    Default

    Quote Originally Posted by martyr3810
    *sniff* Oh my god I'm so proud... Someone lock and sticky this is as an example of how to respond to idiotic posts please?

    Vash so... well.... done.....
    I concur.

    Conclusion: PWNED

  5. #5
    shortsteve150 is offline Junior Member Newbie
    Join Date
    May 2005
    Location
    somewhere
    Posts
    24

    Default

    yeah i agree with both martyr and shinigami. vash said everything and anything i can even come up with.

  6. #6
    Kiechi is offline Senior Member Regular
    Join Date
    May 2005
    Posts
    190

    Default Re: Canadian Bashing

    Quote Originally Posted by laggerdie
    There are an amount of things I want to say. First things first my opinion on tazmo. The guy was smart, he knew people would pay for awesome prizes, and of course anime so he went with it. It does not matter how he uses it. The site stays up doesn't it? Most of the people who pay are people who either don't have the resources or are too lazy to get it any other way. I for one seriouisly don't care how he uses his money. I do care about how u switch around, and twist his words to make him look bad. Number 2) Canada bashing, I am absolutely pissed off at all the Canada bashing here. Canada is just a country. Country's are artificial. They don't matter they are just names for places. By bashing Canada u bash the us why? Because the us is right next to canada. Don't think canadians are little push overs, maybe our stupid ass politicians are but most if not all of us are not. I for one am really good at bashing americans, but i don't. Theres a little something called self-control. I fear that none of you hear have that. (By All of you i mean all that post in this thread excluding me). You spend time and money to bash someone? Are you maniacly sad? If I had money like this I would try to use his idea, and try to make a success out of it. Exploit other's discoveries, but nooooooooooooooo you people just sit in front of your computer's with ur mcfries,and ur mcjobs all day bashing someone who doesn't give a shit about your existance. OH yeah i checked with my local law enforcement and what ur doing is illegal haha. I'm not doing anything, but the owner of this webbie, and associates are skating on extra thin ice. I also know from experience that webhosts, don't approve of sites that try to harm another. (you guys are doing intellectually though ur unsuccessful). OH yeah as for porn I bet half of you watch that shit so stop complaining. I'm religious so i don't take part in such mayavadic activities. Ban me if you must, but hear this If i were tazmo I would try to annihilate you. He isn't you obviously know where I am going with this. In my post I realize that there is no unity, misspellings, and no punctuations. Forgive me for that lol it's late at night, and i'm falling asleep.
    Woah people actually took their time to read this? You people need lives...

  7. #7
    martyr3810's Avatar
    martyr3810 is offline Banned Community Builder
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    An Unmarked Grave
    Posts
    3,073

    Default

    I read 3 sentences and then moved on to Vash's... hoping it was flaming. Oh boy was I ever right {=

  8. #8
    Arlong is offline Senior Member Well Known
    Join Date
    May 2005
    Location
    One World Nation
    Posts
    278

    Default

    lol man i was like' whoa this is alot to read.
    then i had enough sense to just go read the bottom post by the vash guy'' and cool... ' yeah he did get so called pwned!... badly ! ~crash & burn~

  9. #9
    Tetsumaru is offline Senior Member Well Known
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Jönköping, Sweden
    Posts
    372

    Default

    wait... does this mean vash is on our side?

  10. #10
    martyr3810's Avatar
    martyr3810 is offline Banned Community Builder
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    An Unmarked Grave
    Posts
    3,073

    Default

    Nope, just means he's against IDIOTs, its part of the m0d-programming.

 

 
Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
vBulletin Skin by: ForumThemes.com
Powered by vBulletin® Version 4.2.0
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79